انجیل مقدس را با استفاده از برنامه رایگان Bible ما بخوانید. بدون تبلیغات و بدون هزینه.

 

ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

نسخه جدید بین‌المللی Biblica به زبان انگلیسی که می‌توان آن به صورت صفحات در کنار هم یا آیه به آیه خواند.

در برنامه آیات موردعلاقه خود را علامت زده یا هایلایت کنید، یادداشت‌های خود را اضافه کنید و لغات را جستجو کنید.

با کلیک کردن آیات انجیل را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

جستجوی آسان در انجیل با قابلیت تنظیم اندازه متن.

 

این برنامه را با دیگران که دوست دارند انجیل مقدس را بخوانند به اشتراک بگذارید.

نمره‌دهی و نظردهی شما به ما کمک می‌کند که توسعه این برنامه را برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند ادامه دهیم.

اگر شما هر گونه بازخورد و یا سوالی دارید، کافی است به آدرس dev@biblica.com ایمیل بزنید

برنامه Bible توسط Biblica توسعه یافته و منتشر شده است

 

انجیل چیست؟

انجیل روایت عمل خدا در جهان و هدف او از تمامی آفرینش است. نگارش کتاب انجیل در بیش از شانزده قرن انجام شد و اثر بیش از چهل انسان نویسنده است. این مجموعه بسیار شگفت انگیز از 66 کتاب با سبک‌های بسیار متفاوت است که همگی حاوی پیامی است که خداوند برای ما مصلحت دانسته است.  

 

این مجموعه کتابچه‌ها حاوی سبک‌های ادبی متنوع و شگفت‌انگیزی است. داستان‌های زیادی درباره زندگی مردم نیک و بد، درباره نبردها و سفرها، درباره زندگی مسیح و درباره فعالیت‌های اولیه کلیسا نقل می‌کند. که در قالب روایت و گفتگو، ضرب‌المثل و حکایت، آواز و تمثیل، تاریخ و نبوت به ما عرضه می‌شود.

روایات انجیل به محض وقوع نگاشته نشده‌اند. بلکه بارها   و بارها نقل شده‌اند و در طول سالیان قبل از نگاشته شدن دست به دست شده‌اند. با این حال، مضامین یکسان در کل کتاب پیدا می‌شود. در کنار تنوع، در کل کتاب پیوستگی قابل‌توجهی وجود دارد.

 

پس انجیل چیست؟ خب، علاوه بر موارد فوق، انجیل:

 

راهنمایی برای زندگی کامل است. به ما نقشه راه برای سفر خطرناک زندگی می‌دهد. یا به عبارت دیگر، انجیل در سفر ما در اقیانوس زندگی، حکم لنگر را دارد.

 

گنجینه‌ای از داستان‌های فوق‌العاده برای کودکان و بزرگسالان است. داستان نوح و کشتی را به یاد دارید؟ کت رنگارنگ یوسف را چطور؟ دانیل در لانه شیر؟ یونس و ماهی؟ داستان‌های اخلاقی موسی؟ این داستان‌ها بر پیروزی‌ها و شکست‌های مردم معمولی تاکید دارد.

 

مامنی در هنگام مشکلات. افرادی که دچار درد، گرفتاری، زندان و ماتم بودند از اینکه چطور با رو کردن به انجیل در زمان نومیدی قدرت یافتند سخن می‌گویند.

 

گنجینه‌ای از بصیرت درباره هویت ما. ما ربات‌های بی‌معنا نیستیم، بلکه موجودات باشکوه خداوندی هستیم که ما را دوست دارد و برایمان هدف و سرنوشت ارزانی می‌دارد.

 

کتابی مرجع برای زندگی روزمره است. ما استانداردهای رفتاری، راهنمای تشخیص درست از غلط، و اصولی را در آن می‌یابیم که به ما در جامعه‌ای سردرگم که در آن «هر کاری می‌کنند» کمک می‌کند.